✔ Gratis verzending NL & BE ✔ Voor 15:00 besteld, morgen in huis ✔ Niet goed, geld terug
Support2021-08-16T12:33:09+01:00

Meest gestelde vragen

Neemt de beveiligingscamera continue (24/7) beelden op?2020-06-24T18:27:21+01:00

Nee, de beveiligingscamera neemt alleen beelden op zodra er een beweging wordt gedetecteerd.

Ik krijg steeds de melding “bouwen aan een gecodeerd kanaal”?2020-06-24T18:23:34+01:00

Het is erg belangrijk dat u de antenne op de beveiligingscamera hebt bevestigd. Zodra u dit niet doet, is het WiFi signaal niet sterk genoeg en kan de beveiligingscamera geen verbinding maken. Hierdoor wordt de live view niet vertoond en krijgt u de melding “bouwen aan een gecodeerd kanaal”.

Kan ik communiceren via de beveiligingscamera?2020-06-24T18:20:02+01:00

Onze beveiligingscamera’s hebben een ingebouwde speaker waardoor tweezijdige communicatie mogelijk is.

Hoe kan ik de bewegingsmelder in- of uitschakelen?2020-06-24T18:15:09+01:00

De bewegingsmelder kunt u in- of uitschakelen door op het potloodje rechtsboven in te drukken. Daar vindt u de instellingen om PIR-detectie (bewegingsmelder) aan of uit te zetten. Ook kunt u de gevoeligheid aanpassen naar laag, normaal of hoog.

Is uw product defect en valt u buiten de garantie?2020-06-24T18:07:09+01:00

Neem contact met ons op en wij kijken naar de meest geschikte oplossing.

Is uw product defect?2020-06-24T18:06:50+01:00

Neem meteen contact met ons op. Al onze producten hebben een garantie van 1 jaar. Hierbij bieden wij een gratis reparatieservice aan van 1 jaar.

Hoe gaat Smartbeveiliging om met retourneren?2020-06-24T18:06:04+01:00

Wij bieden een bedenktijd van 30 dagen. Probeer gerust onze producten uit. Bent u niet tevreden, dan kunt u het product retourneren.

Hoeveel gebruikers kunnen worden gekoppeld aan de app?2020-06-24T17:55:51+01:00

In totaal kunnen er 7 gebruikers worden gekoppeld aan de app. U kunt uw slimme beveiligingsproducten delen via de app met andere gebruikers. Ook kunt u de rollen bepalen van de toegevoegde gebruikers, waardoor er geen misbruik van gemaakt kan worden.

Hoeveel accessoires kan ik toevoegen?2020-06-24T17:54:07+01:00

U kunt in totaal 24 raam/deursensoren en bewegingssensoren toevoegen. Daarnaast kunt u 8 afstandsbedieningen toevoegen.

Is mijn account veilig?2020-06-24T17:51:54+01:00

Ja, uw account is veilig. Om in te loggen in uw account heeft u een gebruikersnaam en wachtwoord nodig. De gebruikersnaam en wachtwoord kunt u zelf aanmaken. Wij adviseren om een sterk wachtwoord in te stellen. Ook kunt u via de instellingen in de app een ontgrendelcode instellen.

Waarom Smartbeveiliging?2020-06-24T18:32:39+01:00

Specialisme
Vele andere aanbieders hebben slimme beveiligingsproducten slechts als onderdeel van een groot assortiment. Door onze specialisatie in deze producten staan wij altijd klaar om u te voorzien van een eerlijk en gedegen advies.

Beste prijs-kwaliteitsverhouding
Smartbeveiliging werkt met gecertificeerde internationale leveranciers. Hierdoor kunnen wij onze producten tegen een zeer scherpe prijs aanbieden. Sterker nog, in veel gevallen zijn wij scherper geprijsd dan de rest van de markt.

Innovatie
Bij Smartbeveiliging profiteert u van de meest moderne beveiligingstechnieken van dit moment. Wij blijven continu bezig met het innoveren van onze productassortiment.

Zonder abonnement
Bij veel aanbieders zit u vast aan een maandelijkse abonnement om gebruik te maken van de functionaliteiten. De abonnementskosten kunnen oplopen tot 500 euro per jaar. Bij Smartbeveiliging zit u niet vast aan een abonnement. De functionaliteiten van onze producten zijn kosteloos te gebruiken.

Zijn jullie aangesloten bij een meldkamer centrale?2020-06-24T17:45:32+01:00

Nee, het slimme alarmsysteem is niet aangesloten bij een meldkamer centrale en is daardoor ook niet gecertificeerd met keurmerken.

Wij hebben hier bewust voor gekozen omdat wij niet willen dat de klant vast zit aan een abonnement. Ook willen wij dat de klant de regie in eigen handen heeft.

Men verwacht bij een traditioneel alarmsysteem die aangesloten is bij een meldkamer centrale, dat er dag en nacht wordt gewaakt. In de praktijk blijkt dit toch anders te zijn. Als een alarm afgaat, dan belt de meldkamer niet direct de politie, maar bellen ze eerst u of uw familielid. U moet dan beslissen of een alarm terecht is, en alleen daarna zullen ze eventueel de politie inschakelen. U betaalt in velen gevallen meer dan 500 euro per jaar voor een meldkamer optie.

Met een slimme alarmsysteem ontvangt u of uw familielid direct een alarm melding en kunt u zelf de politie inschakelen. Dit werkt uiteraard sneller dan een traditioneel alarmsysteem.

Hebben jullie een winkel?2020-06-24T17:43:38+01:00

Nee, wij beschikken alleen over een webwinkel.

Hoe kan ik een vraag stellen?2020-06-24T17:35:23+01:00

Wij zijn bereikbaar per e-mail. Wij hebben hiervoor gekozen, omdat uw vraag bij de juiste plek komt. Zo kunnen wij u beter van dienst zijn.

Hoe kan ik de beelden terug bekijken?2020-06-24T16:49:49+01:00

Om de beelden terug te kunnen kijken, zal u moeten beschikken over een micro SD kaart. De micro SD kaart plaatst u in het product, vervolgens kunt u in de app de beelden terug bekijken. Ook kunt u de Micro SD kaart toevoegen aan een andere device om oude beelden te downloaden.

(optioneel)

U kunt ook gebruik maken van onze cloud service. Wij adviseren bij het opslaan van beelden gebruik te maken van een cloud service. De reden hiervoor is omdat de beelden altijd worden opgeslagen op een online server, waardoor u bij diefstal en vernieling van de bewakingscamera alsnog bewijzen heeft.

Kan ik de slimme deurbel aansluiten aan de huidige bedrading van de deurbel?