✔ Gratis verzending NL & BE ✔ Voor 15:00 besteld, morgen in huis ✔ Niet goed, geld terug
Support2021-11-25T12:38:21+01:00

Meest gestelde vragen

Neemt de beveiligingscamera continue (24/7) beelden op?2020-06-24T18:27:21+01:00

Nee, de beveiligingscamera neemt alleen beelden op zodra er een beweging wordt gedetecteerd.

Ik krijg steeds de melding “bouwen aan een gecodeerd kanaal”?2020-06-24T18:23:34+01:00

Het is erg belangrijk dat u de antenne op de beveiligingscamera hebt bevestigd. Zodra u dit niet doet, is het WiFi signaal niet sterk genoeg en kan de beveiligingscamera geen verbinding maken. Hierdoor wordt de live view niet vertoond en krijgt u de melding “bouwen aan een gecodeerd kanaal”.

Kan ik communiceren via de beveiligingscamera?2020-06-24T18:20:02+01:00

Onze beveiligingscamera’s hebben een ingebouwde speaker waardoor tweezijdige communicatie mogelijk is.

Hoe kan ik de bewegingsmelder in- of uitschakelen?2020-06-24T18:15:09+01:00

De bewegingsmelder kunt u in- of uitschakelen door op het potloodje rechtsboven in te drukken. Daar vindt u de instellingen om PIR-detectie (bewegingsmelder) aan of uit te zetten. Ook kunt u de gevoeligheid aanpassen naar laag, normaal of hoog.

Is uw product defect en valt u buiten de garantie?2020-06-24T18:07:09+01:00

Neem contact met ons op en wij kijken naar de meest geschikte oplossing.

Is uw product defect?2020-06-24T18:06:50+01:00

Neem meteen contact met ons op. Al onze producten hebben een garantie van 1 jaar. Hierbij bieden wij een gratis reparatieservice aan van 1 jaar.

Hoe gaat Smartbeveiliging om met retourneren?2020-06-24T18:06:04+01:00

Wij bieden een bedenktijd van 30 dagen. Probeer gerust onze producten uit. Bent u niet tevreden, dan kunt u het product retourneren.